Φίλη εκφράζει την εξής απορία:

Το τελευταίο 20ήμερο περίπου , κάποιοι φίλοι μου παραπονούνται πως δεν μπορούν πια να σχολιάσουν στο μπλογκ μου . Όλοι προέρχονται οχι από την WordPress , αλλά από αλλού (από blogpost.com κυρίως) . Κάποιοι βρήκαν τον τρόπο και επικοινώνησαν , κάποιοι άλλοι όχι . Κάποιοι με ρωτούν (από τα μπλογκ τους ή με e-mail) και δεν ξέρω τι να τους πω . Κάποιοι με ρωτούν αν εγώ έκανα κάτι … απαγορευτικό . Νοιώθω κάπως σαν ηλίθια να το πω ; … άσχετη να το πω ;
Κι εγώ τον τελευταίο καιρο είχα πρόβλημα με τον blogger αλλά δοκιμάζοντας διάφορα κόλπα , κατάφερα να επικοινωνώ με σχόλια μου στην blogspot.com .

Προσπαθώντας κι εγώ να σχολιάσω στο ιστολόγιό της, είδα το εξής [δεν είχα κάνει log in στον WordPress]:

loggedin.jpg

[Στο άλλο μου ιστολόγιο, που είναι κάπως πιο «εξελληνισμένο» (τρομάρα μας!) το ίδιο μήνυμα θα φαινόταν ως εξής:

loggedin3.jpg ]

Το οποίο σημαίνει ότι μόνον κάποιος που έχει λογαριασμό στον WordPress [και κάποιοι άλλοι, αλλά ας το αφήσουμε…] μπορεί να σχολιάσει στο ιστολόγιό της, και αφού, βέβαια, πρώτα έχει κάνει log in.

Το πρόβλημα είναι ότι έχει ενεργοποιηθεί μία λάθος επιλογή.

Η λύση:

Επίκαιρα Προτιμήσεις → Γενικά

Εκεί ψάχνουμε την επιλογή «Ιδιότητα μέλους» και την ξετσεκάρουμε [ή την αποεπιλέγουμε, αν προτιμάτε 🙂 ]:

loggedin2.jpg

Πατάμε το «Εφαρμογή Επιλογών» και τελειώσαμε!

ΥΓ. Με τον blogger [αλλά και πάλι είναι κάποιες -λάθος- επιλογές του εκάστοτε διαχειριστή του ιστολογίου] υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα, αφού για να σχολιάσει κάποιος εκεί θα έπρεπε να έχει λογαριασμό στον blogger ή στο google [αφού ως γνωστόν το πρώτο αποτελεί «παράρτημα» του δεύτερου]. Αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίστηκαν -κάπως- τελευταία αφού και ο blogger έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία του OpenID. Αλλά περί αυτών κάποια άλλη στιγμή, εκτός κι αν βιάζεστε… 🙂